ה. הליכי הביטול והחזרה

32. לקוח רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: “החוק”), ועפ”י התנאים המפורטים להלן.

33. המזמין מצהיר כי הוא מודע ו/או בדק את חוק כרטיסי אשראי וחוק הגנת הצרכן, ככל שמתייחסים ל”רכישה מרחוק” או “רכישה טלפונית” ו/או “עסקת אינטרנט”.

34. ביטול ההזמנה יעשה מיום עשיית ההזמנה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסע’ 14ג(ב) לחוק, לפי המאוחר.

35. בכל בקשה לביטול הזמנה לאחר שהמוצר נשלח זה מכבר, כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, מבלי שנעשה בו שימוש, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא לאתר, על חשבונו.

36. כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

37. ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר לרוכש לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.

38. במקרה של ביטול עסקה בהתאם לחוק, לאחר שנשלח המוצר אל המזמין ולאחר קבלת הסחורה במחסני החברה, יינתן זיכוי כספי מלא. במקרה של דואר שליחים – עלות המשלוח תנוכה מסך הזיכוי. הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – באריזתו המקורית ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).

39. מובהר, כי החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שמוחזרה.

40. זיכוי (קרדיט) תקף ל-24 חודשים כחוק.

41. המשתמש רשאי לבטל עסקה, דהיינו לחזור בו מרכישת המוצר, בתוך 14 יום מיום ביצוע הרכישה, בהתקיים התנאים המצטברים שלהלן: א. הביטול ייעשה לפחות 2 ימי עבודה קודם למועד בו השירות אמור להינתן. ב. הודעת הביטול נמסרה במסמך בכתב ואושרה קבלתה עד שבועיים ממועד קבלת ההודעה על השלמת הרכישה, הכל בהתאם לסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן התשמ”א-1981. מובהר כי עצם משלוח הודעת ביטול בדרך הנ”ל הינה שירות שנותן האתר למפרסם על מנת להקל על הליך ביטול עסקה, אולם ידוע למשתמש כי ביטול עסקה הינו בסמכות הבלעדית של האתר ורק הוא. ג. המוצר הוחזר ע”י המזמין לחברה באריזתו המקורית, מבלי שנעשה בו שימוש ומבלי שנפגם.

42. לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.

43. אופן החזרת הפריטים: הלקוח ימסור את הפריט חזרה לחברה על חשבונו. ככל שיבחר לשלוח את הפריט וזה יגיע פגום כאמור, החברה רשאית שלא לקבלו בחזרה.

44. מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק מדיל והלקוח הביע עניין להחזירם – יקבל הלקוח החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או החזר כספי בסכום של 100 ש”ח – הזול מביניהם. באשר למוצרים שנמכרו בהנחה כחלק מדיל שהלקוח הביע עניין לקבל עבורם זיכוי כספי לשימוש באתר (קרדיט) – שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששילמה, ללא ניכוי.

45. לא תינתן האפשרות לקבל זיכוי כספי למוצר שנרכש בסכום של 50 ₪ ומטה.